Ocelová kosntrukce

Technické informace

Ceník plechových garáží

Ceník plechových garáží !

více info
Garáže!

Garáže!

více info
Dvojgaráže !

Dvojgaráže !

více info
Řadové garáže!

Řadové garáže!

více info

Konstrukce garáží

Konstrukce garáží je samonosná, rámová. Jednotlivé rámy jsou k sobě svařeny vazničkami a paždíky. Konstrukce je natíraná 1x základním nátěrem a 1x povrchovým nátěrem. V předním rámu je navařena konstrukce na vrata. Celá konstrukce je složena z uzavřených profilů. Nosnost konstrukce je počítána pro druhé sněhové pásmo. Do tohoto pásma spadá velká část ČR. V případě montáže v oblastech s vyšším zatížením se konstrukce zesiluje vložením dalšího rámu. Ve vratech je navařen práh vrat z jeklu, vysoký 4cm. Práh slouží k utěsnění zavřených vrat a na zajištění jednoho křídla vrat systémem "Baskules" . Pokud práh nechcete, je nutné na to upozornit a do betonové desky připravit otvor na zajištění vrat.

Nákres rámu garáže se šiřkou 3m Nákres rámu garáže se šířkou 6m

Opláštení systémem Trapex

Systém Trapex je pozinkovaný trapézový plech vrstvený plastem. Povrchová úprava je v odstínech barevné palety RAL. Standardně je dodáváno barevné provedení šedobílé stěny RAL 9002, vrata a střecha hnědé RAL 8014. Plech TR 35/207 je používán na stěny a střechu. Plech TR 10/100 je používán na vrata. Opláštění s nízkou vlnou lze použít i na opláštění stěn. Plech TR 45/333 se používá na střechy větších celků kde je požadavek zvýšené nosnosti.

TR 10/100 plech používaný na vrata TR 35/207 plech používaný na stěny a střechu TR 45/333 plech používaný na střčechu u velkých celků

Výhody systému Trapex

  • dlouhá životnost bez koroze (záruka 10 let)
  • bezúdržbové provedení
  • vysoká pohledová úroveň
  • rychlá montáž

Vrata

Vrata jsou standardně dodávaná jako dvoukřídlá o rozměru 2,2 x 2m. Jedno křídlo je zajištěné proti otevření pákovým systémem "Baskules", pákový uzávěr zajišťuje vrata v horním i dolním rámu. Druhé křídlo je zajištěné zamykatelnou vložkou se zámkem FAB. Vrata jsou rovněž zajištěna proti zavření při vjíždění nebo vyjíždění z garáže překlopnými zarážkami. Vrata jsou standardně dodávána v hnědé barvě RAL 8014. Rozměr vrat či barvu je možné upravit dle přání zákazníka. Rovněž je možné namontovat jiný typ vrat (výklopná, sekční, lamelová atd.) Dvoukřídlá vrata vyrábíme, ostatní vrata zakoupíme a namontujeme. V případě, že máte možnost zakoupit vrata za příznivou cenu nebo již vrata máte, je rovněž možné postavit garáž bez vrat.

Stavební připravenost

Garáže mají samonosnou konstrukci, proto se dají stavět na libovolném zpevněném povrchu . Pro samotnou montáž stačí u standardní garáže 4 patky v rozích. Pevné body je nutné udělat v rovině, aby se nekřížil rám garáže. Patky můžou být buď z dlaždic, betonu, trámu nebo jiných pevných materiálů. Práh je nutné podložit nebo podbetonovat alespoň v místech, kde ho přejíždějí kola, aby se vahou vozu nedeformoval. Samotnou podlahu doporučujeme udělat dle Vašich potřeb a možností. Dají se volit různé materiály, betonová deska, zámková dlažba, panely aj. záleží na Vašich možnostech. Nejvhodnější je pro montáž připravit betonové patky a samotnou podlahu provést až po montáži garáže. Pro montáž velkých garáží je nutné stavět konstrukci na betonové patky vzhledem k hmotnosti a statickým nárokům celého objektu. Do připraveného podkladu (patek) je garáž kotvena kotevními šrouby M10. Pro kotvení není nutné do patek vkládat žádné pomocné konstrukce. Při kotvení je do patky vyvrtána díra a v ní je utažen ocelový kotevní šroub.

Kontakt

Kontakt

mob: 608 250 249
email: info@gametall.cz
Další kontakty více info
Stavíme pro Vás již 24 let

©GAMETALL 2005-2018